"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

12 Ağustos 2014 Salı

ALLAH BİN BELANI VERSİN KEDİ KATİLİ DERYA!!!


Sıfatına tükürdüğüm katil Derya K. (27) !!!


Eskişehir'deki kedi katilinden sonra aynı tipin kız versiyonu karşımızda, üstelik fiziksel olarak da, zihinsel olarak da tıpkısının aynısı..

Afedersiniz ama tutamıyorum;

"Ulan sen ne gerizekalısın, neyin ezikliğindesin, nasıl bir dünyada yaşıyorsun da sen daha yürümeye yeni başlamış minnacık hayvanları zavallı anneleri önünde katlediyorsun!

"Seni o hastaneden çıkaran doktorun da ruh sağlığından emin değilim.."

Ailen seni nasıl yetiştirdi, nasıl insanlarla arkadaş oldun ya da ne kullanıyorsun da insanlıktan çıktın be gafil! Varsa eğer o ailen senin yüzüne tükürsün! (Annen baban olsan o kediler gibi ben de seni ezerdim!)

Sigara izmariti gibi kedi ezen yarın insan öldürür, çocuk başı ezer! Sen sokaklarda dolaşmamalısın!

Sen Müslüman olamazsın, Müslüman değil, hiçbir dinin mensubu olamazsın! Senin yaptığını satanistler yapar anca!

Evime gelmişim, hastayım, acım var, yine de haberleri açayım neler olmuş diyorum, karşımda senin haberin! Ben senin gibi ahlaksızlar yüzünden hergün panik atak geçirmek zorunda mıyım! Sen benim üzerlerine titrediğim sokak hayvanlarını nasıl öldürürsün! Katiiiiiil!

Ah şimdi Kanuni olacaktı vallahi kelleni aldırırdı.. Neden Kanuni? Ülkemizde bana göre cumhuriyet yok, Kabahatler Kanunu TCK'ya sokuldu da ne oluyori hayvan öldür, para öde çık, hayvan öldür, para öde eve dön, ooooh, siz kendinizi, sapıklığınızı tatmimn edin diye mi yarattı bu hayvanları Allah! 12 yıldır başımızda olanlar hayvanlarla ilgili ne yaptı? Onları daha beter öldürmek ve denek yapmak için daha çok çaba sarfetti!!

Şimdi her seferinde o çok sevdiği balkonunda konuşma yapan cumhurbaşkanına sesleniyorum; "Bu kediler için de balkona çıkar mısınız? Bu kedilerin ağlayan, hala onları arayan anneleri için, böylelerinin hapiste çürümesi için kanun koyar mısınız??? Hala böyle iğrenç bir dünyaya 3 çocuk getirilmesinde ısrarcı mısınız, sokakta böyle katiller dolaşırken o istediğiniz 3 çocuğun kafasını da ezerler çünkü.. Eskişehir'deki kedi katiline ne oldu; serbest bırakıldı, aynısını bu katile de uygulayacaksınız, eminim. Saygılar.."

Haberin detayları ve kan dondurucu videosu;

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26992450.asp

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26989327.asp



O Allahsız senin yavrularını ezerken sen onları korumaya çalıştın ama yetmedi güzel anne.. Çok üzgünsün biliyorum bu dünyada değil ama öbür dünyada biz sevineceğiz, dişini sık.."





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.