"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

9 Ağustos 2014 Cumartesi

BİR TAVŞAN DAHA MELEK OLDU




            Bugün bir tavşan daha melek oldu. Daha çok küçüktü, 10 günlüktü. Alan kişi kız arkadaşına hediye olarak almıştı, sonra beslenmesi için yardım istedi. Başta çok kızdım, hem bir hayvan satın alınıyor hem de en az 3 aylık değil sadece ve sadece 10 günlük, yaşaması imkansız gibiydi ama kendisi elinden geleni yaptı. Demin öğrendim ki maalesef kız arkadaşının evinde ölmüş. Üzüldüm çünkü bir hayvanı sırf hediye olsun diye biz insanlar yok ediyoruz. Ama o kişiden daha suçlu ise o yavrucağı 10 günlükken satan zalim satıcılar. Devlet ne zaman buna el koyacak, bir yavru tavşan annesinden 45-60 gün süt içer. Siz nasıl 10 günlük bir tavşan satarsınız? Bu nasıl bir caniliktir? Neden devlet bunları takip etmez? Cumhurbaşkanlığı seçimi için hangi ilçelere ne kadar afiş asılmış takip ediliyor da bir tavşan nasıl takip edilemiyor? Nasıl edilemez çünkü sevmiyorlar. İnsanlar olarak hayvanları sevmiyoruz, sadece kendimize tahammül edebiliyoruz, benciliz. Sonbaharda yine kıyamet kopacak ve ben yine kendimi Taksim'de eylemlere atacağım, sizleri de beklerim. Lütfen herkese öğütleyin; hayvan satın almayın, barınaklar ve Petarkadaş gibi siteler ücretsiz kedi, köpek, tavşanla kaynamaktadır. Ayrıca çok küçük yavrular alınmamalıdır, alırsanız cinayet işlemiş sayılırsınız. Böyle küçücük hayvan satan yerleri de tespit edip ihbar edin. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.