"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

6 Ekim 2014 Pazartesi

BÜLENT ARINÇ'TAN LEMAN SAM'A KURBAN SALDIRIŞI



     Ünlü sanatçı Leman Sam’ın bir sosyal paylaşım sitesinde yaptığı “Benim için IŞİD ile bıçağını masum bir hayvanın boğazına dayayan aynı duygudadır” sözlerine tepki yağdı. Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ile AK Partili vekil Gökcen Enç, Leman Sam’ın yorumunu kınadıklarını söylediler. Arınç, Leman Sam için “Zavallı, iffeti yozlaşmış, edepten yoksun” ifadelerini kullandı. Leman Sam bu eleştirilere Twitter hesabından yanıt verdi.
      Sam’ın tweetleri şöyle: 

   ''Bazılarınızla aynı cinsten olmaktan utanç duyuyorum, sahtekar, cahil ve çürüksünüz, kızamıyorum bile, yemin ederim. Belli ki bazılarının acaip sinirini bozuyorum, e bu da iyi bir şey. Ben ülkemin çok daha ciddi sorunları olduğunu zannediyordum, yanılmışım, bir cümle ile ayağa kalkmış çoğunluk, garip! Her meslekten tanınmış insanların bir kısmı çeşitli nedenlerle susuyor, çoğunluğu ise tribünlere oynuyor,bu yüzden ben topun ağzındayım. Bazılarınızın attığı, gözüme çarpan tweetler, içinizdeki şiddet ve düzey konusunda beni haklı çıkardı, okumuyorum ama yazın özgürsünüz ya!!!''

  Bu arada Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez de Sam'ın açıklaması için ''Aklın sınırlarını zorlayan eleştirilere karşılık vermeyi bile doğru bulmam doğrusu'' dedi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27336872.asp


     Bülent Arınç tam işe yaradı demiştim ki bu açıklamayı yapmış, yazık.. Bu ülkede herkes özgürdür, bakınız; Reza Zarrab özgür, Bilal Erdoğan özgür.. Millet ayakkabı kutularını doldursun, dinen meşru mu bu, hayır, hırsızlık çünkü, fakir halkın hakkını yemek çünkü.. Ama bir hayvansever sanatçı konuşunca herkes saldırsın.. Ey siyasiler, önce adaleti sağlayın, sağlamaya yardımcı olun,  sonra böyle konulara girin, sanki herşey güllük gülistanlık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.