"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

9 Kasım 2014 Pazar

BAHÇEDEKİ KÜÇÜK DOSTUM KİRPİ HOMMER



     Okuduysanız geçenlerde bir kirpi yazısı yazmıştım, iki gün önce gece vakti bu bahçedeki küçük dostum Hommer yine karşıma çıktı ve homurdanarak benden kedi maması istedi, ben de bu yavru kirpiciği şapkamı çıkarıp içine koydum ve 5 dakikalığına evde sevmek ve karnını doyurmak için içeri aldım. Tabi biraz panik oldu ve bu yüzden de diğer kirpiler gibi yemek yemeyi reddetti. O sevimli top oluşu hala gözümden gitmiyor, ne kadar top olsa da sevimli düğme burnu dışarda kalmıştı ve burnunu sevdim, sonra o kadar panik oldu ki sadece bir portakal büyüklüğünde olsa da inanılmaz derecede tuvaletini yaptı. Ben de minik dostumu daha fazla korkutmamak için bahçeye kedi mamasıyla beraber geri koydum. Aynı boydaki yavru tekir kedim Bekir de yaprakların üzerinden süzülen Hommer'in peşinden gitti :) Kirpiler doğada güzeller. Kirpi konulu diğer ayrıntılı yazım;

http://tawsim.blogspot.com.tr/2014/11/evde-kirpi-beslemek.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.