"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

22 Kasım 2014 Cumartesi

SAYIN ANONYMOUS; SİZDEN GELEN 2 SORUYA CEVAP

             TAVŞAN HASTALIKLARI bölümünde sanırım artık yorum yeri dolmuş o yüzden oradaki soru ve yorumlarınızı artık ben göremiyorum, başka yazı altlarına bırakırsanız sevinirim.  Gelen 2 soru;

1)

2)


Cevaplarım;

1) Teşekkür ederim, evet benim için çok zordu. Yok siz yanlış anladınız, demiştim ki ben, tavşanınız yan odada kalıyorsa oda duvarına kedi kapısından daha geniş bir delik açtırıp sizin odanıza bir geçiş yaptırın, telli küçük bölüm sizin odanızda olur böylece odasında canı sıkılınca sizin odanıza geçer sonra canı sıkılınca geri gider.

2) Size yazı sonunda linkleri koyacağım. Çünkü yanlış anlamışsınız, yaşam alanı daralmayacak aksine daha da genişleyecek, biraz da sizin odanızdan yer çalacağız :) Her tavşan kafeste 5 dakika bile durmaya alışkın değildir ama maalesef bir de onları, o kocaman hayvanları kafeslerde besleyenler var, Allah akıl fikir versin, zulümden başka birşey değil o yüzden sizi takdir ediyorum. Kemirmesi 1 yaşının sonunda azalır. Yani 3aylık-12 aylık arası çok fazla kemirirler. Petshop'u HAYTAP'ın iletişim bölüünden mail atarak şikayet edin, üzerine de petshoğun bulunduğu ilçenin belediyesindeki zabıtaya şikayet edin veya ALO ZABITA (153)'yı arayın, sorularınız sadece bana bu şekilde yansımış, o yüzden görebildiğim kadarlarına yorum yapabildim kusura bakmayın. Size söylediğim duvar ve tel olayını ajandama çizdim, yarın fotoğrafı buraya yüklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.