"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

9 Aralık 2014 Salı

İSTİNYE'DE GENÇ KOPAY SAHİBİNİ ARIYOR!






Bu güzel canı sabahleyin İstinye'de hastane arkasındaki parkta gördüm, 
yaprakların arasında oturmuş bir heykel gibi düşünüyordu. İnanılmaz fotojenik,
 ayrıca hareketleri bir insan gibi.. Yüzü bir Doberman gibi zarif, bakışları delip 
geçiyor, vücudu ise tam bir Kopay.. Boyutu küçük olduğundan apartmanda da 
bakılabilir zaten oldukça sessiz ve uslu. Ya yeni boşaltılan barınaktan gelmiş ya
 da sahibi sokağa yeni atmış, tüyleri bakımlı. Kendisi Recaizade Ekrem İÖO
 civarındadır. Irklarda Kopay seçeneği olmadığından, bakışları da Doberman gibi 
olduğundan Doberman'ı seçtim. O anda yanımda fotoğraf makinesi olmadığından cep 
telefonumla çekip sonra üzerinden tekrar fotoğraf makinesiyle çekip bilgisayara yükledim
 çünkü cep telefonum bilgisayarımla uyumlu değil, yoksa köpeğin rengi inanılmaz güzeldir, 
Doberman kahve-kızıl tonları hakimdir. Köpek bizde değildir, yani İstinye'ye arabanızla, 
kayışınızla gelip siz bulup alacaksınız. Lütfen bu genç köpeğe sahip çıkın.

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-istinyede-genc-kopay-istanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.