"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Aralık 2014 Cumartesi

YERLİ MALI HAFTASI (12-18 ARALIK)




          Yerli Malı Haftası 12 Aralık itibariyle başlamış bulunmaktadır ve 18 Aralık'a kadar sürecektir, okullarda neşe içinde kutlanacaktır. Peki siz ilkokulda kutladığınız bu harika haftayı hatırlıyor musunuz? Herkes türlü türlü yerli yiyecekler getirir, sınıf şenliğe dönerdi. Bir öğretmen çocuğu olarak eşek kadar olsam da sanırım bu haftayı hala yaşayan nadir insanlardanım, şu an yerli malı çerezleri yerken size bu satırları yazıyorum :) Peki bu haftanın tavşan ve sokak hayvanları bloğuyla ne alakası var derseniz, ben yerdeki toplu iğneyle bile bu blogla bağlantı kurabilirim. Yerli malı demek sırf elma armut, çerez, börek değildir. yerli malı kıyafetler, elektronik eşyalar ve benzerleridir. En önemlisi de yerli malı hayvanlardır. 
      Bakın sokakta yerli kedimiz Tekir karnı aç çöpleri karıştırıyor, yerli tüylü dostumuz sokak köpeğinin yağmur ve karda kafasını sokacak bir klübesi bile yok, peki ya sokağa ve barınaklara  terkedilmiş Ankara, Van kedileri, Kangal köpekleri.. Ülkemizin bu güzelliklerine sahip çıkalım, petshoplardan hayvan satın almayalım, sokak ve barınaklardaki canlara yuva açalım, onların da birer canı var, onlar mal değiller, onlar yerli dostu yurdun dostu..




        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.