"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

8 Nisan 2015 Çarşamba

İSTİNYE'DE ENGLISH SETTER KÖPEK YUVA ARIYOR!



İstinye Englısh Setter, İstanbul

Bu harika köpeği İstinye'de dolaşırken yeni gördüm, yeni terkedilen canlardan biri, orta boylu, normal bir English Setter kulağının iki katı uzunlukta ve kıvrcık Spaniel tüylü harika kulakları var, inanılmaz uzun tüylü, koyu sarı-beyaz renkte ve safkan bir köpek, gördüğüm en güzel setter diyebilirim, dişiye benziyor ama emin değilim çok uzun tüylü çünkü emin olamadım. Çok narin, çok enerjik ve özel bir hayvan lütfen bu zavallıya evinizde yer açın. Kendisi İstinye Tershane durağında görülmüştür, bizim evimizde değildir. İlgilenenler lütfen cep telefonlarını mesaj atsın ki köpeği gördüğümüz an yakalayıp size geri dönüş yapabilelim. 25 yaş üzeri ve İstanbul içine sahiplendirme yapılacaktır.

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-istinye-english-setter-istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.