"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Mayıs 2015 Pazartesi

PETARKADAŞ'TA KEDİ KÖPEK PATLAMASI

      

     Bir sokak köpeği ilanı eklemek için Petarkadaş'ın Petbul bölümünü açıyorum her gün 100 yeni ilan daha ekleniyor, Golden ve Cocker köpekler, yeni doğan birsürü kedi yavrusu havada uçuşuyor. Hadi kedileri anlıyorum zavallılar çoğu sokakta kısırlaştırılmadığı için çoğalıyorlar ve merhametli insanlar onlara sokaklarda ziyan olmasınlar diye yuva arıyorlar ama bu cins köpeklere ne demeli? Onlarca Golden'i parayla patates alır gibi pet soplardan alıyorsunuz daha yavruyken, sonra hayvan büyüyor, bakıyorsunuz dana kadar oldu, şirinliği kalmadı, çok yemek yiyor, tuvalete götürmeye üşeniyorsunuz, siz işe gidince havlıyor diye gerizekalı komşularınız rahatsız oluyor, tatile çıkamıyorsunuz  derken hooop zavallı o parayla mal gibi alınan köpek kapının önüne yallah, yeni yuva arıyor. Onlarca Cocker, King Charles Spanial ilanı var, artık gördükçe utanıyorum. PARAYLA HAYVAN SATIN ALMAYIN, YETER!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.