"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Temmuz 2015 Pazar

CEVAP: SN. CAN YILMAZ ve TOPALLAYAN TAVŞAN


    Merhaba, tatile çıktığım için 2-3 gündür blogla ilgilenemedim. Ben ücretle satın alınan hayvanlar için asla yorum yapmıyorum çünkü kirli hayvan ticaretine karşıyım. Keşke satın almak yerine Petarkadaş gibi bir siteden zavallı bir dosta yuva açsaydınız. Tavşanınızın ayağı incinmiş, ezilmiş, çatlamış veya kırılmış olabilir, acilen veterinere götürün, götürene kadar Magnum çubuğu tarzı bir çubuk ve sargı beziyle çok sıkı olmadan o ayağını sarın ama kan dolaşımını asla engellemeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.