"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Temmuz 2015 Cumartesi

EYLEM YAPMALIYIZ!



1) Edirne'deki fabrika bahçesindeki bekçi köpeği pompalıyla vuruldu,
2) İzmirde karakol bahçesindeki köpek komiser yardımcısı tarafından beylik tabancasıyla vuruldu, 
3) İzmir'de kediyi doğradılar, derisini yüzdüler, patilerini ve kafasını kestiler,
4) Muğla'da kediyi dereye attılar,
5) Eskişehir'de kediyi havalı tabancayla vurdular!

        Yeter artık her gün bir hayvan telef oluyor, acilen eylem yapmalıyız ve devlet yasadaki cezaları çok ağırlaştırmalıdır!
        Her gün haberleri korkarak açıyorum ve her gün de bir hayvan insan kılığındaki yaratıklar telef etmiş oluyor! Acilen tüm yurtta eş zamanlı eylem yapmalıyız! Tüm derneklere yazı yazıyorum şimdi!

http://forum.petarkadas.com/hayvan-haklari-genel/hayvan-iskence-ve-olumlerine-karsi-eylem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.