"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

15 Temmuz 2015 Çarşamba

MİNİK ZİKİR ÖLDÜ :((





























          Tekir'in ikinci çocuğuydu, Tekir tam kısırlaştırılacakken hamile olduğunu öğrenmiştik derken Zifir ile Zikir doğdu. Simsiyah kardeşi Zifir kısa bir süre içinde öldü, Zikir ise bugün iki saat önce, minik bedeni bahçeye gömülmeyi bekliyor kilerde.. Dün hiçbirşeyi yoktu bugün ise birden yürüyemez hale geldi. Hemen veterinere götürdük, veterinerdeki stajyerler daha serum takmayı bilmiyorlardı, zavallının canını nasıl acıttılar. Tahlil yapıldı birşeyi çıkmadı, ishal de değildi, iç paraziti de yoktu, daha dün beraber uyumuştuk. Veteriner; "Hiçbirşeyi yok, yarın yine getirin." dedi, eve girmeden önce küçük çantasının içinde melek olmuş yatıyordu. En çok annem perişan oldu. Tüm gün annemin peşinde gölge gibi geziyordu. Ayrıca gördüğüm en akıllı ve terbiyeli kediydi, 3 aylıktı ama tuvaleti gelince "Ben tuvalete gidiyorum!" diye haber vererek giderdi söylenerek, acıkınca "Karnım acıktı!" diye yine söylenir haber verirdi bir karış boyuyla. Beraber her gece bir Sadri Alışık filmi izlerdik, gözünü ayırmadan izlerdi şaka gibi.. Odama gelmek için izin isterdi, kapı eşiğinde durur ben gel deyince gelirdi. Yanımda otururken "Kalkma" dersem asla kalkmazdı, beni her gün daha da şaşırtırdı. İlan vermiştim bir ailesi olsun, kışın sokaklarda üşümesin, köpekler boğmasın, arabalar vurmasın, kalabalıkta büyüyeceğine bir evin bir prensesi olsun diye ama bir kişi bile aramadı ilk defa çünkü sıradan bir kediydi herkes için ama bilmiyorlardı ki o dünyanın belki de en akıllı kedisi.. Artık aramayın zaten, keşke ölmeseydi de, herkes arasaydı da onu ben vermeseydim.. Daha acısı, İstinye'nin en meşhur veterineri bu hayvana hiçbirşeyi yok diyor ve kedi kısa süre sonra ölüyor.. Artık gerçekten veterinerlik fakültelerinin silkelenmesi gerekiyor! En acısı ise annesi Tekir ona ilk defa iyileşsin ya da iyi hissetsin diye bir kertenkele avlayıp getirmişti ama kapıda çocuğunun cansız bedenini görünce kertenkeleyi yere düşürdü.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.