"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

14 Temmuz 2015 Salı

TUĞÇE KAZAZ ÖLDÜRDÜĞÜ DOMUZU PAYLAŞTI!!!





























Arabasıyla bir domuza çarpan ve hayvanın ölümüne sebep olan tuğçe Kazaz, telef olan hayvanın fotoğrafını çekip Twitter'dan paylaştı.

Arabayla domuza çarpan ve öldüren Tuğçe Kazaz, daha sonra bu görüntüyü Twitterhesabından paylaştı. Kazaz, ‘Kitabıma domuz konusunu yazdım, o bölümü Nihat Hocamızla konuştum, aniden önüme çıkan domuza çarptım, sizce tesadüf mü?' notuyla fotoğrafı paylaştı.
'ÇOK ÜZGÜNÜM'
Telef olan hayvanın görüntüsünü sosyal medyadan paylaşınca, kullanıcılar Kazaz'a büyük tepki gösterdi. Bunun üzerine Kazaz açıklama yaptı.
http://www.hurriyet.com.tr/her-sey/29546754.asp
Tawşi der ki; Bu nasıl bir insanlıktır, sen hayvana çarp, öldür sonra da fotoğrafını çek bir de dalga geçer gibi yorum yap!! Sana da biri çarpıp hastaneye götürmek yerine ölüme terkedip cesedinin fotoğrafını çekseydi, altına da saçma yorumlar yapsaydı nasıl olurdu!!! O da bir can, hem de yavrularına kendinden iyi bakan bir candır, herşey insanlar için değildir! Kim bilir kaç km ile gidiyordu! Cezalandırılmalıdır! Gündemde kalabilmek için işlediği cinayeti bile neşeli bir fotoğrafmış gibi dalga geçercesine internetten paylaşanın insanlığından ve hayvan sevgisinden zaten şüphe duyarım! Ha bir insana çarpmışın ha bir hayvana, ikisi de canlı değil mi, demek bir insana çarpınca da böyle yapacaktı.. Yazık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.