"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

16 Ağustos 2015 Pazar

TATİLDEYİM



     Farketmişsinizdir bu aralar blogla fazla ilgilenemiyorum çünkü tatildeyim ama gelen sorularınızı cevaplandırmaya devam ediyorum. Yeni içeriklerim sonbahar ayında İstanbul'a dönünce tam hız yüklenmeye devam edecektir. Zaten tatilde de yüzmediğim vakitlerde yazlığımızda bahçemize terkedilen 100'e yakın sokak kedisiyle uğraşıyorum, İzmir'den ücretsiz kedi isteyen varsa yardımcı oluruz :)

2 yorum:

  1. Merhaba Size Bahsetmiştim Adanadayım Nereden Kedi Sahiplenebilirim Diye Yazlığa Gittim Burada Dolaşırken Ayağımın Dibine 5 Tane Yavru Kedi Dolandı Orada Biri Anneleri Yok Biz Bakıyoruz Al Götür Dedi Bende 1 Tanesini Aldım Eve Götürdüm Ama Birşey Farkettim Çok Zayıf Ve Burun Deliklerinde Siyah Kuru Şeyler Var Şimdi Sütün İçine Ekmek Doğrayıp Koydum Biraz Yedi Tuvaletini Yapsın Diye Bahçeye Koydum Şuan Bahçede Yarın Kedi Kumu Mama Felan Alıcaz Ne Yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet hatırladım sizi, çok sevindim sizin adınıza :) Burun deliklerindeki sokaktaki tozdandır, topraktandır yakında çıkar. 3-4 aylık olduktan sonra veterinere danışarak eczaneden Kontil adlı ucuz iç parazit şurup ilacı ve bir şırınga alın. Şırınganın iğnesini çöpe atın, ilacın içine ağzına kadar yakın seviyeye su koyun, ağzını kapatıp çalkalayın, şırıngaya 1 cc (Yani bir çizgi boyu) çekin ve ağzından verin, bunu 3 ayda bir yapın. İç parazit zayıflatabilir çünkü. Ayrıca ağzına veterinere danışıp şırıngayla vitamin alıp verebilirsiniz bu da iştahını açar. 3-4 aylıktan sonra da pire tasması veya pire damlası alıp dış parazit olan pireler için kullanabilirsiniz. Tasmanın fazlalığını makasla kesip atın ve hafif bol takın, arada kontrol edin ki büyüdükçe tasma sıkı gelir, tasma 4 ay kadar pirelerden korur ama ensesine damla da damlatabilirsiniz. Sıcak havalarda yavru kedilere süt pek verilmez, ishal yapar, yoğurt veya ayran vermenizi tavsiye ederim.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.