"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Şubat 2016 Pazar

GÜNLERDİR BEYNİMİ KEMİREN KATLİAM OLAYLARI !!!



   Bilgisayarımın üst sekmesinde günlerdir duruyorlar, devamlı içim sızlayarak bakıyorum, paylaşamadım sizlerle, çünkü gerçekten bıktım artık.. Ülkemizde devamlı hayvanlarla ilgili bir felaket yaşanıyor. Öldürülüyorlar, işkence görüyorlar ama bunları masum hayvanlara yapanlar ya bulunamıyor ya da çok komik bir para cezasıyla serbest kalıyorlar. Çünkü hala Kabahatler Kanunu işliyor. İki köpeği idam eder gibi mezarlığa asmak kabahat mi? Bir köpeği arabanın arkasına bağlayıp metrelerce sürükleyip sonra da "Hayvan benim" demek kabahat mi?  Köpekleri saldırgan yetiştirip sonra diğer hayvanları parçalatmak kabahat mi? Neden devlet artık bir adım atmıyor, bu hayvancıklar bize Allah'ın emanet ettiği sessiz kulları değil mi??? Konuşamıyorlar diye eziyet edenleri neden hala Türkiye Cumhuriyeti hoşgörüyor? Baklava çalan hapse girer ama bir canlıyı katleden girmez! Bu hayvanların canı bir baklavadan daha değersiz sanırım! Lütfen acımasız linklere bakın;

http://www.hurriyet.com.tr/bunu-yapan-insan-olamaz-40048437

http://www.hurriyet.com.tr/otomobilin-arkasina-baglanan-kangal-gorenleri-soke-etti-40047880

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.