"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

6 Haziran 2016 Pazartesi

PARA PARA PARA..


        Çok komik bir yorum gelmiş, şu an 400 tavşanı olan biri tavşanlarını pet shopa satacağından bana bulaşmak istemiş. Evet ben pet shoplara karşıyım çünkü siz bana o yorumu yazarken düşündüğünüz tek şey para.. "20 günlük tavşan yavrusu satılabilir, ben tavşanlara inek sütü verdim ölmediler, İzmir'de tüm pet shoplar bebek tavşan satıyor..." derken sanırım içiniz hiç sızlamıyor. Beni tehdit etmeniz de ayrıca komik.. Tavşanlarınızı bir doğum makinesi gibi sürekli yavrulatmak, annesinden süt içecekken ayırıp pet shop cehennemine vermek ve bilinçsiz kişilerin çocuklarına oyuncak olarak satın alması sizi neden ilgilendirsin ki.. Siz sadece onlardan gelen paraya bakarsınız. Şu an İstanbul Kadıköy Belediyesi'nde pet shoplarda canlı hayvan satışı yasaktır. Ve yakında tüm Türkiye'de yasaklanacak, yakında 400 tavşanınızla birlikte yeni yasayı okumalar dilerim. Ve unutmayın, Allah doğanın güzelliklerinin hayatını, bizler cehenneme çevirelim diye yaratmadı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.