"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

12 Ağustos 2016 Cuma

MACERA FİLMİ TADINDA HARİKA MÜZİKLİ DİNOZORLAR

       
   

        Müzikler muhteşem, görüntüler birer macera filmi tadında, öznel kameranın kullanımı süper olmuş, dinozorların gözünden yaşadıkları an ve korkuyu hissetmek bu görüntüleri innaılmaz yapıyor, asla konuşma metni ve insan yok, size sadece bu huysuz dostları izlemek kalıyor.  'The Best of Discovery Dinosaurs' kesinlikle muhteşem. Mesela bir otoburumuz zehirli mantar yiyor ve halüsinasyon görmeye ve deli danalar gibi koşmaya başlıyor, bir sinemacı olarak buradaki öznel kameralara bittim, işte videonun linki ve o harika kareler;

https://www.youtube.com/watch?v=YQX7JYQjDOQ


                           

Kocaman bit otobur dünyayı bu şekilde görüp tam gaz koşuyor, muhteşem bir çekim :)


Otçul dinomuzun düşman etçilleri bu şekilde gördüğü sahne :)


Yumurtadaki otçul bebek dino


Otçulumuzun kedi kadar haliyle yumurtadan çıkışı


Yavrularına uçmayı öğreten anne..


Uçamayıp yere çakılan bebek..


Dev okyanus sakinleri..


Kahvaltı


Akşam yemeği..


Şehirde turlayan bir etçil..


Beyaz Saray bahçesinde oynayan dinolar..


Plajdaki bir otçul..


İşte böyle.. Lütfen izleyin. Bloğun ana sayfasına sağa da ekledim ve hep orada kalacak :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.