"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

16 Eylül 2016 Cuma

PETARKADAŞ'IN YAPTIĞI SAÇMALIK!

 

          Petarkadaş yeni birilerine satıldı ve o günden beri de sitede ücretli hayvan ilanları denetimsiz şekilde yayınlanıp duruyor, çok başıboş bir site oldu yine de ben orada Tawşi adımla ücretsiz sokaktaki canları sahiplendirmeye devam ediyordum. Son 1 aydır 3-4 ilan dadndı, hepsi de aynı kişi amacı köpek satmak veya banka hesabına para yatırtıp toz olmak, yani dolandırıcılık ben de tüm ilanlarının altına yılmadan bu kişilere inanmayın diye yazdım. Yönetici ile de görüştüm, o bile bu ilanları silmekten bıktığını söyledi. Bugün bir baktım siteye erişimim engellenmiş. Köpek satıcısı veya dolandırıcı beni şikayet etmiş ve engellenmişim, düşünebiliyor musunuz oradan yüzlerce can sahiplendiren beni.. Umrumda değil, Petarkadaş'ın gerçek yüzünü de görmüş olduk, herhalde bunu yaptıranlar o siteyi satış veya dolandırıcılık için kullanıyor belli.. Bloğumdan sahiplendirmeye devam ederim sorun değil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.