"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Eylül 2016 Cumartesi

TEBRİKLER OKAN KURT



        Bloğumun üst menüsünde bildiğiniz üzere bir ifşa köşem var ve buraya hep kürk ve kürklü nesneler kullanan ünlülerin fotoğraflarını ekleyerek kendilerini ifşa ediyorum. Demet Akalın çok sıkı bir konuğum mesela çünkü devamlı kürk kullanıyor! Dün Hürriyet'te bir haber gördüm, eşi Okan Kurt örnek bie davranış sergilemiş, en azından şimdilik ve umarım böyle kalır;



     Okan Kurt, kızı Hira ile Akmerkez'e gitmiş ve oradaki pet shopa girmiş. Kızı Hira son günlerde pahalı çantalar gibi moda olan Pomeranyalı cinsi yavru bir köpeği orada kucağına alıp sevmiş ve babasından almasını çok istemiş. Okan Bey ise buna karşı çıkıp almamış. Umarım almayı da düşünmez yoksa ifşa köşesinde en tepeye yükselir. Umarım Pınar Altuğ ve Algı Eke gibi parayla aldıkları Pomeranyalı köpeklerle hava atan ünlüler kervanına katılmaz!

http://www.hurriyet.com.tr/galeri-40220015?p=1

           Bu arada, Kadıköy'de bile kapatılan pet shoplar neden avm'lerde canlı hayvan satışına devam ediyor???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.